tirsdag den 14. maj 2013

Karen Horsens: Strøtanker. At blogge - er det ikke ret ambitiøst? jovist så. Men når man husker noget, so Karen Horsens: Strøtanker.

At blogge - er det ikke ret ambitiøst?  jovist så. Men når man husker noget, som var karakteristisk for den tid, da det skete eller i hvert fald på en eller anden måde mærkeligt, og når man iøvrigt tit tænker nogle dybe og originale tanker, som desværre står at læse næste dag i avisen, skrevet af en anden - ja, så er det: at blogge måske en mulighed for nat gøre noget, man enten bør eller meget gerne vil gøre, men som er mindre ambitiøst end at skrive en bog. Men det er altså ikke noget særligt. Og det er slet ikke noget sammenhængende. Det er bare: Strøtanker.

1 kommentar:

  1. Undskyld henvendelse på denne måde
    Jeg har siddet og kigget i en bog som min skrev til fra 1948, hvor jeg blev født, og så 5 år frem. Af den fremgår der i tekst og billede at jeg de 3 første år skulle have haft en barnepige der hjalp til om sommeren der hed Karen Horsens.....men det er jo nok ikke dig da jeg er født på en større gård i Sønderjylland men jeg tillader mig at spørge alligevel da jeg ikke kan komme længere på DIS.
    Med venlig hilsen
    Kaj Hansen
    hansen@fibermail.dk

    SvarSlet